sexx laws

ibland känns det som om jag verkligen borde hitta ett nytt program att vara obsessed with, istället för Buffy the vampire slayer ni vet. orsaken är att jag småningom avverkat alla säsonger. förvisso kan man se ett antal ett flertal gånger, men ändå. förslag på liknande? vill säga med vampyrer i fokus?
nähä.
de som läser detta vet jag att skrattar åt min fascination(julia, hanna, malin dvs). men det är okej, det skulle jag också göra om jag var i era skor. det är lite töntigt, det inser jag. men jag kan inte hjälpa att jag tycker att vampyrer är intressanta, vackra och oerhört fascinerande. speciellt vampyrsnubbar. vill säga de som spelar dem, eller de som beskrivs i böcker.
kanske skulle satsa på en bokperiod istället.två vackra saker möter varandra, förutsatt att det är en välskriven, tilltalande bok.
hursomhelst. .

idag har jag inte gjort minsta lilla ansträngning. förutom farit till malin i pyjamas och matat hennes kanin,men som termen "pyjamas" kanske uttrycker var inte heller det särskilt jobbigt. datornördat mig och lyssnat på smashing pumpkins.



Kommentarer
Postat av: Boooh

Börja kolla på det amerikanska The Office! ...eller Heroes.

2007-10-03 @ 16:45:47
Postat av: elin

haha kanske jag ska, bo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback