dancin fool

två dagar i rad när jag cyklat till och från skolan har det suttit en förrymd kanin på en gräsmatta(sin egen för all del). första morgonen tyckte jag att jag behövde sätta tillbaka den i sin bur i och med att jag vet var den bor, men - som julia skulle uttrycka det - den dryge jäveln bara hoppade ifrån mig. vad kan jag säga? kaniner är sneaky.
 slutligen hoppade den ändå in i sin bur, och det var då jag kom att tänka på hur blåst det är att ha kaninen i en inhängnad där den kan hoppa upp på taket, ut ur buren och vice versa. skaffa ett högre nät för fasen istället för att få den överkörd eller uppäten av kissekatter.


Kommentarer
Postat av: hannaa

katter äter int kaniner ditt pucko, hundar gör

2007-09-13 @ 16:21:14
Postat av: elin

oh well. köttätare som köttätare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback