världens navel

det känns som om jag inte skrivit på länge länge länge. jag menar skoluppsatser och sådant, vilket jag ju inte har heller då ingen svenska kurs eller dylikt än så länge funnits på mitt schema. andra språk räknas inte då det är svenskan eller närmare bestämt Historiaprojektet och uppsatsen om påskön jag talar om.

det känns som att jag inte kan skriva bra, jag kommer ingen vart och mina meningar blir extremt långa.

som sagt, ingen vart.

jag har jättetråkigt nu. hemma från skolan idag pga illamående, men nu är det som bortblåst. t.r.å.k.i.g.t.

kanske ringer och trakasserar någon och tvingar dem att promenera med mig. kanske.
har förövrigt en fördömd muskelvärk strax ovanför knäna efter ett jogging-infall jag fick igår kväll. otränad jävel.typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback