get a coffee and a paper, have my own conversations

åh jag är så jäkla omotiverad till plugg just nu. eller just idag. så jag struntar i det och hoppas på att mina tre håltimmar imorgon och tidigare läsning inför diverse oexisterande och existerande läxförhör räcker till.
jag struntar i det en stund, några timmar. runt sju åtta lär stressen hinna ikapp mig.

jag höll på att dö när vi skrann idag på gympan(det är så förbenat kul,därför måste jag skriva det flera gånger). julia lotsade in mig i sargen - den utan plexiglas, det small och som alla andra(julli) skrattade jag jättemycket, åt min egen paffhet och det komiska i situationen vänsteeer vänsteeer HÖGER BABOOM!! ja, ni fattar.
jag skrattar fortfarande när det kommer i åtanke.
hihi
dagens händelse liksom

sitter och lyssnar på cocorosie, överväger skrivande av historiauppsatsen.men nä. det jag skrev idag har jag inte med mig hem. inte material heller fördendelen. ytterligare ett projekt till de tre håltimmarna.


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAHAHH !!!!!!!!! det var bäst. Du skulle ha sett det alltså... håhå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback