dreamy

igår, när jag precis hade somnat, vaknade jag av att jag skrattade fruktansvärt mycket av , eller egentligen i en dröm jag hade. smart som jag är fattade jag att jag förmodligen inte skulle komma ihåg vad jag drömt på morgonen, så fortfarande lite dåsig och i mörkret, tog jag min mobil och skrev upp vad som hade varit så makabert roligt. såhär stod det:
drömde,lilltå,farmor sa. skratta SKITMYCKET

idag kommer jag bara ihåg, förutom ovanstående,: HAHAHAHAH,nej det där är inte min lilltå! jag låg på golvet och vred mig av skratt. i drömmen alltså. ASKUL! åh, jag älskar att drömma att man skrattar och samtidigt göra det i verkligheten. när man sen vaknar är man så glad, av ingenting. joy to the world!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du bist verrûckt !

Postat av: elin

haha yeah man!

2007-06-13 @ 21:09:42
URL: http://ojenkines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback