tea for two

..skulle sitta bra nu,men jag nöjer mig med mig själv som sällskap. te är ofantligt bra, lätt att bli beroende av.

tänkte bara påpeka att jag tror mina fötter håller på att frysa ihjäl. de kokar för stunden, en sån där värme som bara finns då man egentligen har kallt, en som är fejkad och obefintlig men jävligt behaglig. en som infinner sig då man ligger och kokar(huttrar,fryser,darrar,skakar.drunknar)till döds i en vak man varit dum nog att trilla i.
jag fattar ingenting. jag har inte legat i någon vak, jag har kört moped och duschat av all svett efter att ha arbetat hela natten och ridit tre hästar.
frusen inpå. fattar noll.



Kommentarer
Postat av: saga

känner samma sak på mina fötter! ;O schnögg blogg förresten...

Postat av: elin

haha, wierd.

2007-07-16 @ 12:06:13
URL: http://ojenkines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback