I'd rather dance with you



jag önskar att kroppen inte behövde så mycket sömn. det skulle vara himmelriket om man bara behövde ca tre timmars sömn per natt, så mycket extra tid man skulle få. tid för allt och inget. stiga upp tidigt utan att vara trött som en gammal kossa, göra allt man måste och därefter ha något som kallas fritid.men å nej, kroppen behöver återhämta sig och fan och hans mormor. jag säger bara: men FU U(haha)!jag tänker vänja mig och min kropp med lite sömn och leva loppan.

idag har julli och jag haft tårtkalas, kladdkaka(som hon hade stigit upp och bakat klockan nio på morgonen, tydligen led hon av stress,som alla andra här idag:D ) med vitchoklad-glasyr(hade glömt att kolla ifall vi hade kakao. det hade vi inte)som inte stelnat ännu. vi hade inget tålamod, som vanligt.

nu ska jag till stallet, läsa, rida, osv osv.


Kommentarer
Postat av: julli

hahaha
FU U !! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback