hevonen on häst,pappi on präst..

idag red jag. på väg hem till stallet, efter en frysa-händerna-av-sig tur, hör jag hundskall samtidigt som en bil kommer bakifrån. ägnar bara en axelryckning åt detta - det är inte så att det är ovanligt med hundskall och bilar, och jag kunde inte brytt mig mindre eftersom folk jagar i det området. men, tji fick jag, för då bilen kommer förbi mig och hästen upptäckter jag att det är vuxna män som glor på mig och skäller. bokstavligt talat, hundskall kommer ur deras gap och de ger mig en mystisk blick. och personerna i bilen efter ger mig likadana blickar ,tack och lov utan att skälla, men ändå lååånga blickar! de har utländskt registreringsnummer. finskt. knäppa finnar, jag säger bara det.

Kommentarer
Postat av: Julia

suoli on salt ja mallas on malt ! hahaha. Gud vad konstigt btw !

Postat av: elin

jag vet!

2007-01-21 @ 21:49:52
URL: http://ojenkines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback