lördag

jullov nu.skönt. fast jag känner mig nedplattad som en pannkaka, trött som en kossa etc. snart ska jag jobba. varför, varför, varför i hela fridens namn tackade jag ja till att jobba  i kväll och på juldagen? är jag dum i huvudet?
svar: förmodligen.
idag har jag promenerat med min varg, kört min invalidiserade moder till stan(tumme upp, jag får köra mycket!), vandrat omkring på stan, köpt en julgran. den var ful och gles, men vi fick den för halva priset. billigt är bra..?städat som en dåre, käkat pizza(varför ska hanna alltid ha pizza när jag ska jobba? va? det ger inte näring så det räcker från 19-04. plus att det gör mig så törstig att jag dricker kopiösa mängder vatten samt springer på toa hela tiden. en ond jäkla spiral är vad det är. gott, dock.), lagat julgodis. eller övervakat när hanna gör det. håller på fortfarande.

jag har ont i mitt knä. hunden drog omkull mig i morse på gröna udden där det var som hårdast och halast.
hej klagblogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback