he's teaching mamas and papas how to be a little cool

hejhopp.
malin städar, jag sitter framför hennes dator, som har ett betydligt sundare avstånd mellan sig/stolen och en själv, samt mycket bekvämare knappar(kan inte alls ha att göra med att vissa knappar på vårt tangentbord i princip sitter fast efter ett antal ätna morgonmål där bestående av honungs- respektive syltmackor och te med kopiösa mängder socker i(utspillt, självfallet).

meningen var hur som haver att vi skulle se på film, men efter att ha kört hanna och said till said och mig själv till malin(mamma fick ta bilen själv sedan. hon propsar på att hon kan köra/gå ut med hunden trots en stukad fot. och för all del - det verkar ju gå bra, om man bortser från att foten sväller upp igen till kvällen..), och gått in genom dörren hade jag ingen film med mig. goodie.

min kära chef skickade ett sms igår:
Hej Elin. Malin har skvallrat att du inte vill att hon ska jobba på nyår. Ni kanske kan jobba båda två? Låter inte det som en bra lösning?Mvh. xxxx/ Indigo

heh. nej, inget jobb på nyår tack. ja tack till ett liv.

jag har Belle and Sebastians The blues are still Blue i huvudet och är glad för min kära kusin Svante har laddat ned och bränt Port O'briens album The wind and the swell åt mig. Slut på tjatet om dem!(förutom det om att lyssna.. five and dime och close the lid är personlige favoriter)

ett inlägg god damnit.
hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback