Namnet Spike

jag är väldigt exalterad över att det finns en kille  i det nordiska projektet som heter Spike. För när jag tänker på Spike, tänker jag på en platinablond vampyr(och jim carreys apa i Ace Ventura, den galopperande djurdetektiven). Tänk om den här snubben är platinablond! och lite mystiskt snygg. det skulle vara en syn,då skulle jag bli glad.(även om jag vanligtvis inte spanar in platinablonda killar) Det ska oavsett bli intressant att se vem som döljer sig bakom namnet, Spike är inte direkt ett namn man stöter på varje dag. Om man bortser från dagligt Buffy-tittande.
och så nördig är inte ens jag.

Kommentarer
Postat av: julia

meen asså tönt
hahah

Postat av: elin

:DDDD

2007-08-29 @ 20:59:12
URL: http://ojenkines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback