söndag

dagens faktum:
1. jag dreglar extremt mycket vid tandborstning.
2. jag är  smått dum i huvet.letade efter nyckeln till mopeden (yeah, moppebrud. känner mig ärligt talat lite fånig, och skäms lite grann,speciellt då jag ska tanka.och om det står en massa andra moppebrudar/pojkar aka fjortisar blir jag nästan rädd)i säkert en kvart, vände upp och ned på allt och hade ut innehållet ur diverse byrålådor, men ingen stans fanns den att finna. trodde jag. mitt smartare jag insåg sedan att den hade bosatt sig i hjälmens visir och gömt sig där.

drömmen jag drömde inatt var helknäpp. kommer bara ihåg slutet dock , och något med att springa upp för en lång,snöig backe. hursomhelst, här kommer slutet : jag spelade en fisk i en film och låg under vattnet,i en bäck tror jag. det kom människor och gick över en bro och glodde mystiskt och dömande på mig. sedan kom det som var ännu knäppare: jag spelade en fisk som spelade en hund i en film. fisken/jag skällde som en galning, och en spaniel svarade nerifrån. själv stod jag alltså på andra våningen av något som liknade ett varuhus. där stod vi och  skällde en bra stund, och hunden nedanför blev heltokig och började rusa runt med en leksak av något slag.
så här långt kom jag innan malin ringde och väckte mig(klockan var tolv).fisken var röd förresten.
blä, jag blir irriterad när jag sover så länge, mest för att jag vill strosa runt i pyjamas en stund innan jag måste göra något.
av till sleipner bar det för att kolla på tävling och malin (som tävlade:) hon var duktig)


Kommentarer
Postat av: Julia

aargghhh du dreglar alltid..


Blev Ballen placerad ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback