mors din gamla galosch

kollade på lite gamla saker och hittade brev jag fick från min klass när jag låg på sjukhus efter att ha opererat ryggen. måste nämnas att detta var i tvåan. stackars barn egentligen som tvingades skriva till mig, fast de kanske inte ville. hur mycket man nu tänker på det när man är åtta. det är hursomhelst smått orelevant, för vad jag vill poängtera är att breven är skitkul att läsa såhär i efterhand. alla handlar om ungefär samma saker : prao i klassen, ett experiment med snö och "hej elin, jik operasion bra?" hihi. här är två stycken, ett av julia och ett av grannen pontus, vars brev kanske är roligast i hela bunten.

först har vi julias. på bilden i mitten finns även en liten dikt med :sommar och höst, din röst är så vaker sommaren.

därefter följer pontus brev, om det är någon som inte ser vad det står i pratbubblan så är det:"du måste komma hem, spindlarna äter upp din pulpet." detta finns även i illustrerad version:)


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

HOLY SHIT vad kul

Postat av: elin

haha,jag vet. anar jag ironi btw? men det är helt griskul!

2007-04-30 @ 19:06:33
URL: http://ojenkines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback