Yippie kay yay mother fucker!

nu har vi bakat pepps! värsta superdeg, de blev jättebra. min familj är underlig, ex min bror - han är ett perverst pubertetsbarn vid 11 års ålder. jag kan inte tala normalt och mor varvar irritation med gapskratt (i åsikten om att vi egentligen är jätteroliga och kommentaren "och det här ska man stå ut med,hosthost"),hanna försökte smeta glasyr i ansiktet på mig.  hanna och jag dekorerade även pepparkakorna med b la peacesymboler samt felstavade ord och uppochnedvända ansikten.  värmde glögg och kikade på Ensamma hemma2. mysigt

och snart kommer Die hard - se rubriken!

imorgon: rida,stan, hockey, pluggpluggplugg.


Kommentarer
Postat av: Julli för fan

Jag tror att det är typsikt för hockeyspelare att vara perversa pubertetsbarn ?

2006-12-17 @ 18:18:16
Postat av: Anonym

måhända.. haha

2006-12-17 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback